چگونه مخاطبان بیشتری در توییتر پیدا کنیم

یکی از خصوصیات رسانه های اجتماعی قابلیت تاثیرگذاری بر گروه دوستان است. اما چگونه می توان این مخاطبان را در توییتر برای خود نگه داشت و یا حتی دوستان جدیدی اضافه کرد.
چند نکته در این مورد به قلم برادرم مجید که در سوئد مهندسی می خواند
. از این سرزمین سرد سبز با سیستمی ستودنی خواهم نوشت. 

۱- از هرکس که شما را دنبال می کند تشکر کنید. یک تشکر ساده کافیست، نیازی به توضیح در مورد اینکه چرا شما را دنبال کرده‌اند نیست.

۲- از پرداختن به توییت هایی که مورد علاقه کسی نیست خودداری کنید. دوستان، همکاران، مشتریان احتمالی و فامیل شما ممکن است از کسانی باشند که شما را دنبال می کنند. مسلماً همه مخاطبان احتیاجی به دانستن زندگینامه لحظه به لحظه شما ندارند. همچنین به تعداد توییتها در روز دقت کنید. اگر کل صفحه توییتر کسی پر از توییتهای یک نفر باشد آن‌ها در پیروی از آن شخص بازنگری خواهند کرد.

۳- سعی کنید مطالب خواندنی را هم در توییتهای خود استفاده کنید. با این کار خواننده را عادت می دهید که همه مطالب شما را بخواند.

۴- از دنبال کردن افراد دیگر به تنها به این منظور که آن‌ها هم شما را دنبال کنند بپرهیزید. این کار ممکن است در کوتاه مدت جواب دهد اما کمکی به تأثیر گذاری شما در میان مخاطبان واقعی نخواهد داشت.

۵- سعی کنید در وبلاگ، سخنرانی‌ها و حتی کارت ویزیت (به طور کلی هر جا که ایمیل خود را نشان می دهید) از نام توییتر خود استفاده کنید.

۶- یکی از قسمتهای پروفایل هر کس در توییتر بیو نام دارد که نشان دهنده توضیح مختصری از شخص است. این قسمت را کوتاه و در عین حال کامل و به روز نگه دارید.

۷- هنگام لینک دادن از کوتاه کننده های لینک استفاده کنید. با کمک این کوتاه کننده ها می توانید میزان اثربخشی لینک خود را بسنجید.

۸- سعی کنید از ابزارهای زبان توییتر استفاده کنید. مانند نحوه پاسخ دادن، ارجاع دادن یک توییت و یا برچسب گذاری یک مطلب.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *