تعريفي از مديريت رسانه

به تعريفي جالب از پروفسور اشميد، استاد دانشگاه سنت گالن سوئيس برخوردم. او معتقد است:

«رسانه ها عرصه های تعامل هستند و مديريت رسانه، مديريت اين فضاها و عرصه هاي تعاملي است. از اين رو مديريت رسانه متكي است به مفهوم رسانه به مثابه يك سيستم كه داده ها را در فضا و زمان منتقل مي كند.»

البته تخصص و بحث پروفسور اشميد در مورد مديريت رسانه ناظر بر رسانه هاي جديد و ديجيتال است. در مورد مطبوعات و صدا و سيما، ما بايد متناسب با فضا و فرهنگ كاري و مختصات كسب و كار رسانه اي خودمان به رويكردي مناسب و متناسب با نيازهاي سيستم رسانه اي خودمان برسيم. اين مهم مستلزم همكاري مديران رسانه اي در انجام پژوهش ها است.

دغدغه هاي مديريت رسانه 

 

یک دیدگاه برای “تعريفي از مديريت رسانه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *