كتاب مدیریت فرایندهای استراتژیک در صنایع نوظهور رسانه ای منتشر شد

کتاب مدیریت فرایندهای استراتژیک در صنایع نوظهور رسانه ای منتشر شد. این کتاب در مورد مسائل جدید و رویکردهای نوین گفتگو محور در مدیریت استراتژیک در صنعت در حال تحول رسانه است. شش فصل كتاب عبارتند از: از بين رفتن مرزها و وضع قواعد جديد، مواجهه با چشم انداز در حال ظهور رسانه ۱ و ۲، زبان و گفتگو به عنوان بخشي از فرايند استراتژيك و پيشبرد فرايند استراتژيك از طريق مديريت گفتگو.
اين كتاب بر اساس تحقیق دو محقق نروژی است که با ترجمه بنده و دوست عزیزم جناب دکتر حسینی دانا از سوي معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد واحد دماوند منتشر شده است و فکر کنم در فروشگاه دانشگاه آزاد در میدان انقلاب موجود باشد.
با توجه به اولين كار ترجمه زحمت زيادي براي اين كار كشيده ام. فقط اميدوارم با توجه به اندك بودن كتب منتشر شده در زمينه مديريت رسانه، اين كتاب براي علاقه مندان مفيد باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *