۶ توانمندی حیاتی برای برتری رسانه‌ای

مطلب تازه ام در همشهري آموزش در مورد مديريت رسانه است و به شش توانمندی اشاره دارد که براي رقابت در محيط رسانه اي پيچيده پيش رو، حیاتی است. اين مطلب تلخيص تحقيقي مفصل است که در مرکز مدیریت رسانه (MMC) دانشگاه نورت وسترن آمریکا انجام شده است.

سازمان های رسانه‌ای و خبری برای این که دست برتر را در رقابت های محیط پیچیده پیش رو داشته باشند باید از ۶ توانمندی به عنوان مزیت‌های رقابتی برخوردار باشند. این ۶ توانمندی عبارتند از :

۱ـ ارائه پلاتفورم های مختلف و متنوع رسانه ای

۲ـ بازار سازی

۳ـ جامعه سازی (یا اجتماع سازی)

۴ـ عمل کردن چون کارگرانی برای معدن اطلاعات

۵ـ جامع ترین و جذاب ترین بودن در امر خبر رسانی

۶ـ اندیشیدن هم چون کارآفرینان

متن کامل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *